10 Temmuz 2014 Perşembe

adem baba dünyaya paraşütle mi indi?

maymunluk bizde ata mesleği.

dayılarım homo-sapiyense geçeli on bin yıllar olmuş.
ama hala büyük oranda maymunluk işim.

---------------

evvela hepimiz primat doğarız.
sonradan öğreniriz insan olmayı.

düşünemeyen insana primat denirmiş, felsefeciler böyle öğretti.
düşünebilmek, layıkiyle insan olmanın birinci şartı ise;
         - insan kalabilmek nasıl ola ki?

---------------

istirham ediyorum beyfendi, maymun aşağılık bir hayvan. oysa benim atalarım soylu kimselerdi. 

böyle düşünür kesinkes,
herkes maymuncuk olan, -herkes.

2 yorum:

  1. sitenizde ki tek boş yorumu -en azindan gördüğüm yorumlara kıyasla- yapmanın sancısı icerisinde söylüyorum ki: dört gecede; kafamı, nuhun gemisindeki bütün hayvanlar ayni anda çiftleşiyorlarmışçasına allak bullak ettin. bu iyi bir olay, teşekkür ederim ama bundan sonra varoluş sancılarım beni daha donanımlı bir birey yapmakla beraber yasamdaki zevkimi de o denli aşağı düşürecek gibi geliyor (sonucta iki tren öpüşünce kondüktör yanar). Senin yasama zevkini alkolle arttırdığını sanıyorum. Alkol bende işe yaramıyor maalesef. Önümde ihtimal verebildiğim tek etken kaldı o da orgazm. Onu bir ergen olarak hiç yaşamadım ama umarım yaşamaya dair bi zevk sağlar bana, aksi halde zevk bulabileceğim başka bir eylem gelmiyor aklıma.

    ( yorumlarim bu makale için değil, tüm makalelerini okudum, bu en sonuncusuydu ve bu yorum bütün makalelere ithafen )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah güzel dostum. yorumun beni çok mutlu etti. özellikle buraları terkettikten (kendime göre) uzunca bir süre sonra bu yorumu görünce ekstra mutlu oldum. karışık kafa iyidir, kafaları karıştırmak benim için çok daha iyidir.

      mutluluk içinse diyeceğim şudur; başkasıyla gelen mutluluk, başkasıyla gider. bu yüzden mutlu olmak için başka bir şeye ihtiyaç duymak istemiyorum. alkol severim ama kendim için bir karar aldım ve mutsuzken içmem mesela...

      hetorodoks ontoloji merkezine hoş geldin. içeride varoluşsal sancılarımızı tedavi etmeye çalışıyoruz. mutluluk dış etkene bağlı olmamalı, böyle bir şey değil. çok ekstrem bir duygu ve çok az görülen bir şey. insanoğlunun bu dünyaya gelme amacının mutlu olmak olmadığını bildiğimden beri anlamsız mutluyum. daha çokça konuşulur bu konu üzerine. sivaslı baba da yoruma paraşütle inmiş (:

      Sil