21 Aralık 2014 Pazar

anlatmasam tesiri yok, anlatsam sikinde değil

anlatmasam tesiri yok,
beceremem sevdayı, tasayı
fıkaralığı, sevişmeği
anlatmayı.

ey koca adam,
sen, sen ikincisi olmayan yüce,
ikincisi olmayanların,
ikizi olanların
ve 500T'nin  ve metrobüs durağının
ve memleket sevdasına yanan dağların
ve baharın
yaratıcısı

sevdiğini çabuk alırmışsın yanına
babaanneme böyle öğretmişler,
kendinden nefret edeni,
dünyada tutmak,
niye peki?

*not: şiyir değildir.

---------------

+ artık seni görmek istemiyorum ben.
- Ha?
+ Yok yani şey yapamıyorum yapamıyorum böyle sürekli bi belanın içindeyiz bi karmaşa kaldıramadım ben ya, olmuyo.
- hee.. anladım.. bu senin yaptığın ne biliyor musun, adamı yarı yolda bırakmak. biliyorsun di mi?
+belki de şeydir yani yollarımız belki de ayrıdır bizim. ben istemiyorum ya, engebeli yollar istemiyorum artık hayatımda, yokuşlar istemiyorum. öyle demek ki.. bir değil yani bizim yolumuz. beni hiç arama tamam mı bir daha, tamam? eyvallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder